Aktywność na każdą pogodę

Kobieta ubrana ciepło warstwowo i chodząca w zimnym krajobrazie przy użyciu kijków nordyckich

Czekasz na ciepłą, słoneczną pogodę, która zwabi Cię na zewnątrz i zachęci do większej aktywności? Ale są sposoby, by poruszać się w najchłodniejsze temperatury. A pozostawanie aktywnym jest niezbędne dla dobrego zdrowia w każdym wieku. Mamy w swojej ofercie aktywność na każdą pogodę.

Dołącz do grupy fitness

Nie jesteście sami w swojej zimnej wojnie, a siła tkwi w liczbach. Dołącz do grupy spacerowej lub biegowej lub innej aktywności na świeżym powietrzu w grupie. O wiele bardziej prawdopodobne jest, że będziesz ćwiczyć, gdy zrobisz to z innymi. Trening w grupie jest sposobem na zwiększenie interakcji społecznej.

W Prohab proponujemy spacery do … Zbieramy się grupą w umówionym miejscu i maszerujemy do wyznaczonego celu. W trakcie tych marszów nawiązujemy interakcje społeczne i dbamy o kondycję fizyczną.

Trening w parze

Rozwiązaniem na każdą porę roku jest trening w naszym klubie. Gwarantujemy ciepłe miejsce i miłą atmosferę. Dodatkowo możesz zdecydować się na trening w parze. Przyjdź i ćwicz ze swoim partnerem lub przyjaciółką. A może trening dla mamy i córki lub ojca z synem? W trakcie treningów dzielicie się wspólną pasją.

Aktywność na każdą pogodę

Jedną z wymówek braku aktywności fizycznej jest zła pogoda. Za zimno, pada deszcz, za gorąco – pogoda nie jest zła, tylko złe jest Twoje nastawienie. Możesz dostosować rodzaj aktywności fizycznej do warunków panujących. Pamiętaj o odpowiednim ubraniu i weź się do działania.

Trening personalny

Indywidualny trening personalny jest odpowiedni dla osób, które chcą mieć 100% skupienia na sobie. Rodzaj treningu dobierany jest do każdego indywidualnie. Nie musisz znać się na ćwiczeniach i ich odpowiednim wykonaniu. To wszystko wie Twój trener personalny i nauczy Cię tego.

Decydując się na trening w Prohab, każda pogoda będzie Ci sprzyjać. Który rodzaj aktywności fizycznej wybierasz na dziś?

Ja wybrałem rower zamiast jazdy samochodem do pracy. Trening po pracy. A wieczorem bieg na lepszą jakość snu. I Ciebie też do tego zachęcam – Wojciech Duras.

 

Źródło: www.health.harvard.edu/blog/warming-up-to-the-cold-staying-active-in-any-weather-202203102702