Dermomasaż a cellulit .

Idealne dopełnienie treningu, świetna forma relaksu !
Dermomasaż to połączenie masażu mechanicznego z podciśnieniem z jednoczesnym odciągnięciem fałdy skóry — zassaniem i rolowaniem specjalnie dostosowaną głowicą.

WSKAZANIA DO WYKONANIA ZABIEGU DERMOMASAŻEREM
• zmniejszenie widoczności cellulitu
• ujędrnianie skóry
• modelowanie sylwetki
• pobudzenie fibroblastów do zwiększonej produkcji kolagenu i elastyny
• pobudzanie krążenia
• łagodzenie bólu
• wspomaganie leczenia blizn, oparzeń, obrzęków
• po zabiegach liposukcji
• wspomaganie mezoterapii
• terapia przeciwstarzeniowa
• zabiegi relaksacyjne
• odnowa biologiczna po wysiłku

PRZECIWWSKAZANIA – KIEDY NIE NALEŻY WYKONYWAĆ ZABIEGÓW DERMOMASAŻEREM
• stany zapalne skóry
• uszkodzenia mechaniczne skóry
• choroba nowotworowa
• skłonność do krwawień, i powstawania wybroczyn (siniaków)
• ciąża
• popękane naczynka
• niewydolność krążenia
• gorączka, osłabienie i wyniszczenie organizmu
• zaawansowane nadciśnienie tętnicze (zgoda lekarza)
• bielactwo

EFEKTY PO ZABIEGACH Z UŻYCIEM DERMOMASAŻERA
• pobudzenie lokalnego mikrokrążenia
• resorpcja obrzęków,
• pobudzenie lipolizy
• zwiększenie elastyczności skóry (synteza kolagenu)
• likwidacja cellulitu poprzez rozbicie komórek tłuszczowych oraz w sposób widoczny redukcja obwodów ciała
• mniejsza widoczność blizn i rozstępów

CZAS ZABIEGU
• jedna partia ciała od 20 minut
• całe ciało do 45-50 min

CZĘSTOTLIWOŚĆ ZABIEGÓW
• dwa – trzy razy w tygodniu
• w serii od 6-20 zabiegów
• po wykonanej serii zaleca się jeden zabieg w miesiącu dla podtrzymania efektów

Chroniczny stres wpływa na nasze zdrowie. Zadbaj o relaks.

Stres jest naturalną częścią życia. Krótkotrwały stres może zmotywować Cię do cięższej pracy by dostać awans w pracy lub przebiec ostatni kilometr maratonu. Jeżeli jednak nie radzisz sobie ze stresem na co dzień i ma on charakter przewlekły, może negatywnie wpłynąć na stan zdrowia, zakłócić relacje z bliskimi czy obniżyć efektywność wykonywanej pracy.

Każdy z nas może odczuwać stres z różnych powodów, jednak według badań na czele listy stoi ten związany z zatrudnieniem. Czterdzieści procent pracowników w USA przyznaje się do odczuwania office stress, a jedna czwarta twierdzi że to właśnie praca jest głównym źródłem napięć w ich życiu.
Czasami czynniki wywołujące dyskomfort psychiczny pochodzą raczej z wewnątrz a nie z zewnątrz.
Nadmierna obawa przed wyzwaniami codziennego życia, może prowadzić między innymi do odczuwania wzmożonego strachu i lęku.

Gdy jesteś w sytuacji stresowej, organizm uruchamia reakcje fizyczne. Układ nerwowy jest wtedy gotowy do akcji, uwalnia hormony, które przygotowują cię do walki lub ucieczki.
To dlatego gdy jesteś w sytuacji stresującej, możesz zaobserwować przyśpieszone tętno i oddech, mięśnie stają się napięte, zaczynasz się pocić. Zwykle trwa to krótko a organizm szybko powraca do przeciętnego stanu. Jednakże jeśli napływ hormonu stresu jet stały, organizm staje się bardziej podatny na choroby. Jeżeli już od jakiegoś czasu odczuwasz dyskomfort psychiczny, możesz zaobserwować niektóre z tych objawów: ból głowy, zmęczenie, trudność z zasypianiem, brak koncentracji, rozstrój żołądka, drażliwość. Kiedy stres ma charakter długotrwały, może prowadzić do takich problemów zdrowotnych jak: depresja, wysokie ciśnienie krwi, zaburzenie bicia serca (arytmia), stwardnienie tętnic (miażdżyca), zawał serca, wrzody, zespół jelita drażliwego, ból brzucha, skurcze, zaparcia, utrata lub przybranie wagi ciała, spadek lub wzrost popędu seksualnego, problemy z płodnością, astma a nawet stanów zapalnych skóry.

Jak widać każdy z nas powinien szukać sposobów na ograniczenie poziomu stresu w swoim życiu.
Badania pokazują że osoby, u których stres jest zredukowany żyją dłużej.